hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|تقدیر از نهادهای همکار با ستاد نماز جمعه قم/ از همکاری شایسته شهرداری قم با ستاد نماز جمعه قدردانی شد

قم|تقدیر از نهادهای همکار با ستاد نماز جمعه قم/ از همکاری شایسته شهرداری قم با ستاد نماز جمعه قدردانی شد

در مراسمی با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری و مدیران استان از نهادهای همکار و خادمین نماز جمعه قم تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،مراسم تقدیر از نهادهای همکار و خادمین نماز جمعه قم با حضور آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم و مدیران استان در سالن جلسات ستاد اقامه نماز جمعه استان برگزار شد.

امام جمعه قم در این مراسم با تقدیر از نهادهای همکار نماز جمعه، اظهار کرد: روزهای جمعه با توجه به ویژگی هایی که دارد یکی از عوامل حفظ و تقویت انقلاب و تبیین ارزش‌های آن بوده است.

آیت‌الله حسینی بوشهری گفت: کمتر میتینگ و تظاهراتی در دنیا همچون نماز جمعه داریم که هر هفته به طور منظم با حضور گسترده مردم برپا و پیگیری شود.

وی تصریح کرد: خدمت ارزشمندی از سوی نهادهای مختلف در استان به نماز جمعه صورت می‌گیرد و امیدواریم هر روز چشم‌گیرتر و باشکوه‌تر باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر ولدان مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان نیز در این مراسم با بیان اینکه ستاد واقعی نماز جمعه قم نهادهای همکاری هستند که نامی از آنها زیاد نیست، اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت چهلمین سال برپایی نماز جمعه پس از انقلاب، امروز در قم ۴۰ ویژه‌برنامه برای سنین مختلف تدارک دیده ایم که تاثیر زیادی در جذب اقشار مختلف به نماز جمعه داشته است و تلاش می کنیم افزونه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مختلفی را در کنار این اجتماع بزرگ عبادی سیاسی تدارک ببینیم.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری قم، شرکت‌های خدماتی و… همکاری شایسته‌ای با ستاد نماز جمعه دارند، خاطرنشان کرد: همه نهادهای استان همکاری می‌کنند تا بتوان نماز جمعه‌ای منظم و شایسته در قم برگزار کرد.

شایان ذکر است: در این مراسم از شهردار منطقه۷ نیز بدلیل همکاری با ستاد نماز جمعه تقدیر شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد